FAQ

ОБЩИ ВЪПРОСИ

 

Какво е STYLIZE?

STYLIZE е онлайн услуга, която предоставя наистина персонализирано пазаруване, за вас и вашето семейство. Попълнете профила си и личен стилист ще подбере дрехи, които отговарят на вашите вкусове, нужди и бюджет. Всяка кутия съдържа специално избрана селекция от дрехи, обувки и аксесоари, които можете да опитате у дома. Просто запазете дрехите, които харесвате и изпратете останалите. Доставката и връщането са безплатни!

 

Как работи STYLIZE?

1. Попълнете профила си.                
Първо ще трябва да попълните профила си. Тази информация ще помогне на стилиста да разбере размерите и стиловете, които търсите, както и идеалният ценови диапазон. Завършването на профил отнема около 5 минути.                
                
2. Поръчайте своята STYLIZE кутия.                
                
3. Опитайте новите дрехи в комфортната обстановка на дома.                
Препоръчваме ви да опитате всичко в кутията, особено след като не знаете кое ще изглежда добре или какво бихте искали. Пробвайте артикулите от пратката си с дрехи и аксесоари, които вече притежавате, за да откриете кое изглежда добре заедно, преди да решите да ги купите.                
                
4. Купете това, което харесвате и върнете останалото.                
Имате до три дни, за да решите какво искате да купите и какво да изпратите обратно. Ще бъдете таксувани само за дрехите, които избирате да запазите. Ако купите всичко в кутията, получавате 10% отстъпка от цялата сума! Върнете дрехите, които не искате в кутията и ги занесете до офис на Спиди. В кутията ще намерите ваучер, който е активен в продължение на 3 дни. Насладете се на безплатна доставка в двете посоки като полза от използването на нашата услуга.                
                
5. Кажете ни какво мислите.                
Не забравяйте да ни дадете отзиви за получените от вас дрехи. Казвайки, какво ви харесва и кое не харесвате, помага на стилиста да знае какво да изпрати в бъдещи доставки.                
                
STYLIZE не изисква членски внос или месечен абонамент.                

 

Как STYLIZE е различен от останалите онлайн магазини?

STYLIZE е наистина персонализиран според вашия вкус, бюджет и начин на живот. Нашите стилисти подбират дрехи специално за вас.                
                
STYLIZE прави пазаруването не просто удобно, но и без усилие. Подобно на други онлайн търговци, STYLIZE ви спестява пътуване до магазина чрез изпращане на стоки директно до вас. Нашите лични стилисти също ви спестяват време и трудности при избора на дрехи и аксесоари.                
                
Използвайки, STYLIZE, съблекалнята е вашият дом. Препоръчваме ви, да опитате всички дрехи в уюта на вашия дом и да видите как те си пасват с това, което вече е във вашия гардероб. Връщането е лесно. Просто отидете до най-близкият офис на Спиди и използвайте ваучера за връщане. Той ще бъде активен в рамките на 3 дни.             

 

Колко струват услугите на STYLIZE?

Имаме дрехи на разнообразни цени, за да можем да ги персонализираме в рамките на бюджета ви. Артикулите за мъже и жени варират от 20лв до 200лв. Когато попълвате стилният си профил, ни кажете колко плащате за всеки елемент. Вашият стилист ще направи всичко възможно да ви изпрати артикули в рамките на зададения диапазон. Ако решите да купите всичко от кутията си, ще получите отстъпка от 10% от цялата покупка! Няма такси за използването на услуги от стилист, както и доставката е безплатна.               

 

Кой може да създаде профил и направи поръчка?

Всяка пратка е напълно персонализирана, за да отговаря на вашите индивидуални предпочитания и нужди. Ние имаме широка гама от дрехи. Това ни позволява да избираме артикули, които ще бъдат идеални за вашия личен стил - независимо от възрастта ви. Трябва обаче, да имате поне 18 години, за да си поръчате STYLIZE кутия.

 

Кои размери може да стилизирате?

Понастоящем разполагаме с размери за жените XS-L и за мъжете S-XL. Постоянно работим, за да увеличим нашия диапазон от размери, така че да можем да доставяме голям избор на повече клиенти.

 

До къде доставяте вашите кутии?

Понастоящем, изпращаме кутии до всички градове на територията на България.


 

ПРОФИЛ

 

Как да разбера точният си размер?

Моля, попълнете формата за размер на дрехите, които ви харесват. Тъй като непрекъснато валидираме размера, за да осигурим съгласуваност между многото марки, с които разполагаме,  можем да изберем да ви изпратим различен размер от това, което сте включили в профила си. Не се притеснявайте за размера на етикета, ние просто се уверяваме, че ви изпращаме дрехи, които ще ви паснат най-добре.

 

Разполагате ли с големи размери – например 2XL или 3XL?

За съжаление, не. В момента предлагаме размери за жените XS-L и за мъжете S-XL. Постоянно работим, за да увеличим нашия диапазон от размери, така че да можем да доставяме голям избор на повече клиенти.                

 

Мога ли да поискам конкретни дрехи?

Може да оставите коментар за вашия стилист всеки път, когато планирате пратка. Препоръчваме ви да дадете идея на стилиста ви какви видове артикули търсите, за да може да избира нови дрехи, които ще ви харесат.  


 

ПЛАЩАНЕ

 

Кога ще бъде таксувана картата ми?

От вашата карта ще бъде блокирана сумата от 10 лв. веднага след поръчката. След като върнете кутията ние ще отблокираме първоначалната сума и таксуваме вашата карта със сумата на закупените дрехи. Напомняме Ви, че имате 3 дни, в които трябва да занесете кутията до офис на Спиди. Ако това не се случи, ние автоматично решаваме, че сте закупили цялата кутия, при което получавате 10% отстъпка от общата цена.

 

Кои методи на плащане предлага STYLIZE?

В момента можете да заплатите вашата STYLIZE кутия с дебитна и кредитна карта. 


 

ДОСТАВКА

 

Наистина ли доставката и връщането на поръчката ми са безплатни?

Да, STYLIZE покрива всички разходи по доставката. От вас се изисква само да отидете до най-близкия офис на Спиди в рамките на 3 дни след получаване на кутията и да ни върнете стоките, които не желаете да закупите.  

 

Колко време отнема моята STYLIZE кутия да достигне до мен?       

След като попълните анкетата и направите своята поръчка ще отнеме около 2-5 дни, докато кутията е при вас. Моля, имайте в предвид, че тези времена могат да варират според местоположението и наличието на стока.  

 

Предлага ли STYLIZE експресна поръчка?

Не, за съжаление в момента не предлагаме експресна поръчка.

 

Ако не харесам нищо в кутията ми?

Разочаровани сме, че в пратката ви няма това, което търсите. Когато връщате дрехите,оставете ни обратна връзка. Нашите стилисти правят всичко възможно, за да отговорят на вашия вкус въз основа на информацията в профила ви. Оставянето на конкретна обратна връзка за всеки елемент от кутията е от ключово значение за научаването на това къде сме се объркали и какво търсите вместо това. Очакваме с нетърпение да се запознаем с вас по-добре и ще се стремим да ви изпратим по-добър избор следващия път.      

 

Нищо от кутията не ми става?

Винаги сме разочаровани, когато не уцелим размера ви. Нашите стилисти внимателно преглеждат профила ви и всички бележки, които оставяте, но понякога отнема известно време, за да усъвършенстваме това, което ви става най-добре. Ако искате да опитате различни размери следващия път, моля, актуализирайте профила си. Може също така да ни уведомите в анкетата, ако типът на тялото ви изисква различни стилове и ние ще вземем под внимание вашите бележки, когато оформяме бъдещи кутии.    


 

ВРЪЩАНЕ

 

Как работят връщанията?

Връщанията са безплатни. В кутията си, ще намерите ваучер, който ще бъде активен в следващите 3 дни. Като отидете до най-близкият офис на Спиди в следващите 3 дни, само трябва да дадете ваучера и кутията ще бъде изпратена до нашия офис.  

 

Колко време имам да реша кои дрехи да запазя?

Ще имате 3 дни след като кутията пристигне при вас, за да опитате артикулите и да решите какво искате да запазите. Ако връщането ви закъснява, ще изпратим имейл, за да ви напомним. Ако няма отговор в определеното време, ще приемем, че всички дрехи са ви харесали и картата ви ще бъде таксувана.  

 

Какво да направя, ако променя решението си след повече от 3 дни и сте таксували картата ми?

Ако сте закупили артикул, но по-късно решите, че не го искате, можете да го върнете в рамките на 14 дни от датата на плащането, на адреса посочен в точка 11 от Общите Условия, като таксата за доставката се заплаща от вас. Моля, уверете се, че всеки артикул е в първоначалното си състояние с всички оригинални опаковки и етикети. Ще възстановим сумата, която сте платили за артикула си по вашата карта. Ако условието за непокътнатост на дрехите и етикетите не е спазено, не можем да ви възстановим парите.